A vásárlás menete

A weboldalt úgy alakítottuk ki, hogy a vásárlás menete a lehető legegyértelműbb legyen. Ha mégis kérdésed van, kérlek írj a Kapcsolat menüpontban található üzenet ablakban.

Mi a vásárlás menete nagy vonalakban?

A termék megvásárlása után mindketten kapunk egy rendszerüzenetet. Ezután neked csak annyi a teendőd, hogy megvárd, míg felveszem veled a kapcsolatot az utaláshoz szükséges adatokkal. Igyekszem mihamarabb jelentkezni. Ez általában 24 órán belül megtörténik, sokszor azonnal, de előfordulhat, hogy éppen nem vagyok internetközelben. Kis türelmet kérek, ha nem érkezik tőlem email a vásárlás után 2 nappal sem, kérlek, jelezd nekem a Kapcsolat menüpontban, mert akkor valami hiba történhetett, amit azonnal kijavítunk. Ha tudom előre, hogy hosszabb időre elutazom, vagy más okból nem tudom teljesíteni a megrendeléseket, azt a blogon és a facebook-oldalon mindig közzé fogom tenni.
A vásárlás utáni emailben megírom a számlaszámot, ahová a termék árát és a szállítási költséget kérjük utalni. Amint beérkezett a számlára az összeg, igyekszem még aznap, vagy másnap postázni a megvásárolt terméket/ vagy átadni a futárszolgálatnak.

A választható szállítási módokért kérlek olvasd el a "Szállítás" menüpontot.

Oldalunkon a bankártyás fizetés egyelőre nem lehetséges, előre utalással tudsz fizetni, ezután küldjük a csomagot. Ha nem szeretnél előre utalni, akkor vásárláskor válaszd a GLS utánvét szállítási módot, ilyenkor a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor, készpénzben. Személyes átvétel is lehetséges Budapesten, de csakis akkor, ha éppen részt veszünk a soron következő Wampon, vagy egyéb vásáron. Ezzel kapcsolatban kérlek érdeklődj emailen, illetve figyeld a blogon, facebook-oldalon posztolt bejegyzéseket. Mivel nem Budapesten élünk, ezért más időpontban a személyes átvétel nem lehetséges.

Bármilyen problémád van, írj üzenetet és megtaláljuk a megoldást.